7 MES to nowoczesne oprogramowanie informatyczne do zarządzania zakładami przetwórstwa mięsnego i ubojniami. Umożliwia pełną śledzeniowość, precyzyjny kontroling, tworzenie kalkulacji rozbiorowych. Zapewnia wzrost wydajności i jakości produkcji. Wybierany przez liderów sektora mięsnego!

Systemy IT dla branży mięsnej 

Nowoczesne systemy informatyczne dla przemysłu mięsnego

7 MES to autorski system IT firmy 7Technology, obecnej na rynku zaawansowanych usług informatycznych od 2011 roku. Spółka powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych w branży mięsnej przez jej założycieli. 

Pierwsze moduły 7 MES wdrażane były w latach 2005 – 2007 w jednej z największych firm krajowego sektora wieprzowego.  W kolejnych latach aplikacja 7 MES rozwijana była już pod marką 7Technology.  Dziś 7 MES to w pełni kompletny, nowoczesny program informatyczny, wdrożony w zakładach uboju trzody chlewnej, bydła, koni oraz zakładach przetwórstwa wołowiny, wieprzowiny i dziczyzny.  Program zapewnia bezprecedensowy wzrost wydajności i jakości produkcji. 

Modułowość 7 MES

Kilkanaście modułów pozwala na precyzyjny kontroling wszystkich obszarów działalności produkcyjnej zakładu mięsnego. Modułowość systemu jest jego zaletą. Oznacza możliwość wdrożenia tylko tego modułu, który dany zakład potrzebuje. Wiele z realizowanych przez 7Technology wdrożeń dotyczy sytuacji, gdy zakłady mięsne mając wdrożone własne rozwiązania informatyczne decydują się na instalację jednego tylko modułu 7 MES, który zapewnia im dokładniejsze dane niż posiadany system IT. Dotyczy to zwłaszcza modułu Rozbiór i unikalnych rozwiązań w zakresie kalkulacji rozbiorowych, śledzenia ubytków. Programiści 7Technology bez problemu integrują 7 MES z zewnętrznymi systemami. Sprawdź wszystkie moduły aplikacji 7MES dla branży mięsnej.

Automatyzacja 7 MES

Nowoczesny system informatyczny 7 MES oznacza nowy wymiar zarządzania zakładami przetwórstwa-mięsnego i ubojniami.  Odejście od rozproszonego, ręcznego [często „kartkowego”] zbierania danych, w warunkach ograniczonej wiarygodności, na rzecz jednego kompleksowego i intuicyjnego programu, oferującego natychmiastowy dostęp do wszystkich najważniejszych danych, które osobom zarządzającym pozwalają podejmować decyzje w oparciu o obiektywne dane. Systemu, który automatyzując wiele funkcji, ogranicza możliwości popełnienia błędu ludzkiego. Sprawdź jak nowoczesne systemy IT zmieniają branżę mięsną.  

Hierarchizacja dostępu! 

Program informatyczny 7 MES dla branży mięsnej umożliwia utworzenie hierarchii dostępu, tak aby pracownicy poszczególnych odcinków (np. skup, rozbiór, pakowanie itd.) mieli wgląd jedynie w te dane, których bezpośrednio wymaga wykonywana przez nich praca. Zarząd i kierownictwo mogą mieć pełny, bieżący podgląd postępu toczących się w zakładzie prac, mogą również przeglądać dane w ujęciu analitycznym (np. w postaci raportów), co znacznie usprawnia proces decyzyjny i ułatwia planowanie. Sprawdź wszystkie korzyści z wdrożenia 7MES. 

Korzyści z 7MES 

Wdrożenie aplikacji 7MES w zakładzie mięsnym to przede wszystkim natychmiastowy dostęp do kluczowych danych w skali całego zakładu i bieżąca kontrola nad kluczowymi wskaźnikami KPI. Wiesz ile zarabiasz na danej partii produkcyjnej, jakimi cenami możesz operować i jaką uzyskujesz marżę. Dokładne analizy wydajności, wszechstronne raporty, lepsze planowanie i ograniczenie przestojów oraz poprawa wskaźników OEE [Overall Equipment Effectiveness)! Sprawdź wszystkie korzyści z wdrożenia 7MES. 

Integracja z SAP / ERP

7 MES współpracuje z systemami nadrzędnymi klasy SAP i ERP funkcjonującymi we współczesnych zakładach mięsnych. Program stanowi ich uzupełnienie w obszarach specyficznych dla funkcjonowania zakładu przemysłu mięsnego [ubojnie, zakłady przetwórstwa mięsnego, zakłady dystrybucyjne], zwłaszcza procesów związanych z obrotem zwierząt hodowlanych, procesów produkcyjnych [ubój, obróbka poubojowa, rozbiór, kalkulacje rozbiorowe, produkcja wędlin, mrożenie i chłodzenie]. Nowoczesna aplikacja 7 MES współpracuje z platformami SAP i ERP w czasie rzeczywistym, na bieżąco pobierając i zapisując dane w centralnym rejestrze. Sprawdź ofertę 7Technology w obszarze wdrożeń SAP i ERP.  

        

Administracja 7 MES / Help Desk / SLS

7Technology świadczy usługi powdrożeniowe dla 7MES oraz mainteance w oparciu o Help Desk / Second Level Support [model ITIL]. Na poziomie operacyjnym w Service Desk zapewniamy pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC), oferując zatrudnionym specjalistom IT lub firmie informatycznej Klienta stałe, profesjonalne wsparcie, którego głównym celem jest bezproblemowe funkcjonowanie systemu 7 MES. 

algorithms of success

webocn comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Juniper T-Systems HP IBM VMWare