7 MES to nowoczesne oprogramowanie informatyczne do zarządzania zakładami przetwórstwa mięsnego i ubojniami. Umożliwia pełną śledzeniowość, precyzyjny kontroling, tworzenie kalkulacji rozbiorowych. Zapewnia wzrost wydajności i jakości produkcji. Wybierany przez liderów sektora mięsnego!

Systemy IT dla branży mięsnej 

Nowoczesne systemy informatyczne dla przemysłu mięsnego

7 MES to autorski system IT firmy 7Technology, obecnej na rynku zaawansowanych usług informatycznych od 2011 roku. Spółka powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych w branży mięsnej przez jej założycieli. 

Pierwsze moduły 7 MES wdrażane były w latach 2005 – 2007 w jednej z największych firm krajowego sektora wieprzowego.  W kolejnych latach aplikacja 7 MES rozwijana była już pod marką 7Technology.  Dziś 7 MES to w pełni kompletny, nowoczesny program informatyczny, wdrożony w zakładach uboju trzody chlewnej, bydła, koni oraz zakładach przetwórstwa wołowiny, wieprzowiny i dziczyzny.  Program zapewnia bezprecedensowy wzrost wydajności i jakości produkcji. 

Modułowość 7 MES

Kilkanaście modułów pozwala na precyzyjny kontroling wszystkich obszarów działalności produkcyjnej zakładu mięsnego. Modułowość systemu jest jego zaletą. Oznacza możliwość wdrożenia tylko tego modułu, który dany zakład potrzebuje. Wiele z realizowanych przez 7Technology wdrożeń dotyczy sytuacji, gdy zakłady mięsne mając wdrożone własne rozwiązania informatyczne decydują się na instalację jednego tylko modułu 7 MES, który zapewnia im dokładniejsze dane niż posiadany system IT. Dotyczy to zwłaszcza modułu Rozbiór i unikalnych rozwiązań w zakresie kalkulacji rozbiorowych, śledzenia ubytków. Programiści 7Technology bez problemu integrują 7 MES z zewnętrznymi systemami. Sprawdź wszystkie moduły aplikacji 7MES dla branży mięsnej.

Automatyzacja 7 MES

Nowoczesny system informatyczny 7 MES oznacza nowy wymiar zarządzania zakładami przetwórstwa-mięsnego i ubojniami.  Odejście od rozproszonego, ręcznego [często „kartkowego”] zbierania danych, w warunkach ograniczonej wiarygodności, na rzecz jednego kompleksowego i intuicyjnego programu, oferującego natychmiastowy dostęp do wszystkich najważniejszych danych, które osobom zarządzającym pozwalają podejmować decyzje w oparciu o obiektywne dane. Systemu, który automatyzując wiele funkcji, ogranicza możliwości popełnienia błędu ludzkiego. Sprawdź jak nowoczesne systemy IT zmieniają branżę mięsną.  

Hierarchizacja dostępu! 

Program informatyczny 7 MES dla branży mięsnej umożliwia utworzenie hierarchii dostępu, tak aby pracownicy poszczególnych odcinków (np. skup, rozbiór, pakowanie itd.) mieli wgląd jedynie w te dane, których bezpośrednio wymaga wykonywana przez nich praca. Zarząd i kierownictwo mogą mieć pełny, bieżący podgląd postępu toczących się w zakładzie prac, mogą również przeglądać dane w ujęciu analitycznym (np. w postaci raportów), co znacznie usprawnia proces decyzyjny i ułatwia planowanie. Sprawdź wszystkie korzyści z wdrożenia 7MES. 

Korzyści z 7MES 

Wdrożenie aplikacji 7MES w zakładzie mięsnym to przede wszystkim natychmiastowy dostęp do kluczowych danych w skali całego zakładu i bieżąca kontrola nad kluczowymi wskaźnikami KPI. Wiesz ile zarabiasz na danej partii produkcyjnej, jakimi cenami możesz operować i jaką uzyskujesz marżę. Dokładne analizy wydajności, wszechstronne raporty, lepsze planowanie i ograniczenie przestojów oraz poprawa wskaźników OEE [Overall Equipment Effectiveness)! Sprawdź wszystkie korzyści z wdrożenia 7MES. 

Integracja z SAP / ERP

7 MES współpracuje z systemami nadrzędnymi klasy SAP i ERP funkcjonującymi we współczesnych zakładach mięsnych. Program stanowi ich uzupełnienie w obszarach specyficznych dla funkcjonowania zakładu przemysłu mięsnego [ubojnie, zakłady przetwórstwa mięsnego, zakłady dystrybucyjne], zwłaszcza procesów związanych z obrotem zwierząt hodowlanych, procesów produkcyjnych [ubój, obróbka poubojowa, rozbiór, kalkulacje rozbiorowe, produkcja wędlin, mrożenie i chłodzenie]. Nowoczesna aplikacja 7 MES współpracuje z platformami SAP i ERP w czasie rzeczywistym, na bieżąco pobierając i zapisując dane w centralnym rejestrze. Sprawdź ofertę 7Technology w obszarze wdrożeń SAP i ERP.  

        

Administracja 7 MES / Help Desk / SLS

7Technology świadczy usługi powdrożeniowe dla 7MES oraz mainteance w oparciu o Help Desk / Second Level Support [model ITIL]. Na poziomie operacyjnym w Service Desk zapewniamy pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC), oferując zatrudnionym specjalistom IT lub firmie informatycznej Klienta stałe, profesjonalne wsparcie, którego głównym celem jest bezproblemowe funkcjonowanie systemu 7 MES. 

algorithms of success

comarch radwag citrix2 Microsoft Gold Application SAP Partner Edge Veeam nowe QNAP mcafee bizerba Lenovo slver Nice Label Webcon Premium Partner Google Cloud Platform chmura krajowa Microsoft Cloud Juniper T-Systems HP IBM VMWare